A Glimpse in the Mind of Daras

Enjoy!

(Source: intimatebritney, via seekingdre)

andmybodygoes-oh:

lifewithcoco:

proteinpills:

shanellbklyn:

midnight-sun-rising:

trebled-negrita-princess:

babiegyrle:

losrachetss:

kingmuthaphuckinbasquiat:

thaunderground:

sizvideos:

Video

I’ve never used the word “exasperating” in my vocab ever.

Lmaoooo he said “buy me some earplugs too”

He is too grown lmao 😂😂

Lololol this was hilarious

And he used it CORRECTLY

😂😂😂 lil man is NOT excited 😂😂

OMG I’m crying he said what kind of baby is it and gave the strong ass point he so serious right now he is not having any of his mothers shit!

Lmao get him some earplugs. He’s so shady

😂😂😂 my kinda kid

Bruhhhhhh.

(via tigertraceur)

(Source: goddessoflov, via p--trick)

mtvnews:

going home to practice my fifth harmony hair flip in the mirror.

(via mtv)

(Source: nocoffeeplease, via p--trick)

sluttyoliveoil:

*ends every piece of advice with “idk though” so that its not my fault if i ruin ur life*

(via snuckslu)

It’s just the New Orleans in me… lmao